środa, 16 lipca 2014

Film tygodnia - DEMI LOVATO: Stay Strong

STAY STRONG 


  Ten post na pewno spodoba się dla Lovatics ( a przynajmniej mam taką nadzieję. )
    Dzisiaj powiem kilka słów o dokumencie, który na prawdę mi pomógł i oglądałem go z jakieś 6 razy. (Można, by znowu, bo w sumie dawno nie widziałem :) )

    W tym dokumencie Demi, by pomóc ludziom, opowiada o swoich problem i zmaganiach .
    Mówi o tym, że się okaleczała, o swojej chorobie dwubiegunowej i o tym, że jeżeli ktoś stanie w twarz ze swoimi problemami to jest w stanie wygrać.
  Bardzo podobają mi się tak słowa Demi np; mniej więcej tak: ,,Nigdy nie będę do końca wyleczona. Walka trwa codziennie'' (Coś w ten deseń. Teraz nie pamiętam).
  Kiedy obejrzałem ten film poczułem się tak jakbym mógł zrobić wszystko, jakbym był silny i nikt nie mógłby mnie pokonać. Nie wątpiłem w siebie, wiedziałem, że pokonam swoje demony, że są NICZYM w porównaniu ze mną i moją siłą.
  Dosłownie miesiącami pisałem sobie na prawym nadgarstku ,,Stay Strong''. Myślę nawet, by to sobie wytatuować kiedyś na lewym nadgarstku, a ostatnio pomyślałem, by na prawym wytatuować ,,UnBroken'' (Lovatics wiedzą).
  Nawet jeżeli nie jesteś fanem czy fanką Demi, to na prawdę warto obejrzeć ten film. Zwłaszcza kiedy zmagasz się z problemami. Ten dokument jest po prostu wspaniały. KAŻDY powinien go obejrzeć.


  Tutaj jest moje Stay Strong'owe konto na Twitter'ze, na którym staram się pomagać ludziom, więc jeżeli macie jakiś problem to piszcie :)

4 komentarze:

  1. Kocham ten film i Demi. Każdy dosłownie powinien go obejrzeć. Mi naprawdę pomógł. Hahaha sama też piszę sobie na nadgarstkach Stay Strong. Nawet do szkoły i kiedyś to ja Z PEWNOŚCIĄ sobie wytatuuje. Każdy powinien obejrzeć ten film. Naprawdę kocham to jak szczera była w tym Demi i wszystko jak mogliśmy zobaczyć w nim. To nie mogło być łatwe. To mój ulubiony film. Ściągnęłam go sobie i oglądam, kiedy mam tylko gorszy dzień, by poczuć się lepiej i nie poddawać tak jak Demi.
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet pomyślałem o Tobie pisząc tego posta i chciałem wspomnieć.
      O! W szkole czy nie i tak miałem Stay Strong'a na nadgarstku :)
      Na pewno będzie świetny tatuaż!

      Usuń
  2. Ja wyznaję zasadę typu: "Nie mów Bogu, że masz wielki problem, powiedz problemowi, że masz Wielkiego Boga" (; I chętnie obejrze film (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna zasada! Film jak najbardziej powinnaś obejrzeć :)

      Usuń