niedziela, 14 września 2014

BookHaul angielskimi książkami

ANGIELSKI BOOK HAUL

  Przeprowadziłem się do Anglii w piątek, ale już w sobotę musiałem sobie kupić jakieś książki. No jakże by inaczej?! Strasznie się cieszyłem, że będę miał możliwość kupowania po angielsku, w oryginalnym języku. Na szczęście udało mi się namówić Tate i kupiłem od razu aż trzy książki. Umysł książkoholika się aktywował, w sumie on chyba nigdy się nie wyłącza.
  Dzięki Tato! (Mimo, że i tak pewnie tego nie zobaczysz).

  Pierwszą z nich jest książka, którą powinny kojarzyć osoby, które  orientują się w zagranicznym BookTube'ie. 
  Jest to We Were Liars, które stało się popularną książką i słyszałem o niej wiele dobrych słów, więc oczywiście, że musiałem ją kupić.



 Bardzo podoba mi się wydanie książki. Jeszcze nie wiem o co chodzi z tą mapą i domem, ale w trakcie lektury się dowiem. Uważam, że to dobrze, gdy w książkach są jakieś mapy np; jak w GONE, aby łatwiej sobie wyobrazić dane miejsce lub po prostu wiedzieć jak wygląda całość.


   Drugą książką jest taki jakby dodatek do serii Niezgodna pt; FOUR. 
Recenzja Niezgodnej 
Recenzja Zbuntowanej
  Jak widać mam angielską okładkę, a w sumie jedną z dwóch, bo w internecie widziałem też inne wydanie dostępne w Anglii. Nie jest amerykańskie, więc nie pasuje mi do serii, ale mam Four i to się liczy.

  Książka jest w grubej okładce.  
Tak wygląda z obwolutą...



   Ta okładka jest całkiem spoko i myślę, że nie trzeba tłumaczyć sensu tego zdania z tyłu. Fajnie, że jest tego rodzaju zdanie tak jak były i dodawane przy częściach trylogii.


  Nie wiem czy będzie to wydane w Polsce i jeżeli chcecie to może zrobię konkurs z tą książką za jakiś czas.


 ...a tak bez niej.
 Jest cała czarna i na grzbiecie na czerwono napisany tytuł i autor.

 
   Trzecią i zarazem ostatnią kupioną książką jest Messenger Of Fear. Jest to książka Michael'a Grant'a, autor'a serii GONE. Zdziwiłem się, ponieważ o niej nie słyszałem, ale szybko ogarnąłem o czym jest i kupiłem. W sumie mogłem kupić ją nawet w ciemno. Lubię GONE i myślę, że to też będzie super. Przeczytałem w nocy kilka stron i zapowiada się na prawdę super. Poza tym ten cały klimat książki, który podkreślają napisy ,,Play or Pay'' (,,Graj albo Płać'' a domyślam się, że ceną jest życie) czy tytuł ,,Messenger of FEAR'' i z tyłu książki:

HE IS THE MESSENGER
 HE OFFERS YOU A GAME

(On jest posłańcem
On oferuje Ci grę)
  
A wygląd książki jest po prostu przepiękny! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

   Neonowa pomarańczowa okładka z czarnymi i białymi napisami z odciętą dłonią na okładce na prawdę wygląda wspaniale!

  Tak prezentuje się grzbiet:



  Dodatkowo świetnie do tego pasują kartki, których końce są zabarwione na czarno.


  



  Jakby tego było mało to, gdy ściągniemy obwolutę widzimy coś takiego: 

PRZÓD                              TYŁ


  Te elementy błyszczą się (tak jak na zdjęciach) kiedy weźmie je się pod światło.
Samo wydanie książki aż zachęca do czytania!

  Jestem baaardzo zadowolony z tych zakupów. Na prawdę strasznie się cieszę :)

  Dajcie znać czy słyszeliście, o którejś z tych książek.





 

9 komentarzy:

  1. Naprawde fajne te oryginalne okladki i wydania. Czasem czuje sie juz znudzony tymi naszymi i zagladam w Empiku do dzialu z literatura po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają.
      Wiesz, różni ludzie nad nimi pracują. Niektórym idzie to lepiej, niektórym gorzej :/

      Usuń
  2. Four ma być wydane w Polsce ;). Już jakiś czas temu była o tym informacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to super :) Nie wiem czy słyszałem. Chyba byłem nie doinformowany na ten temat albo po prostu zapomniałem.

      Usuń
  3. O tej ostatniej nigdy nie słyszałam ale ma świetną okładkę :D Zazdroszczę zakupów i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem kiedy się pojawią. Muszę się przyzwyczaić do czytania po angielsku :) Podajże wczoraj ponownie zabrałem się za ISTOTY CIEMNOŚCI. Ostatnio kolejny raz obejrzałem film i przypomniało mi się za co tak lubię te serie :)
      Zastanawiam się, żeby, na którąś z nich zrobić konkurs. Zobaczymy :)

      Usuń
  4. Tak bardzo zazdroszczę "Four"! A ostatni tytuł rzeczywiście ma przepiękną oprawę, można się zakochać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli bardzo chcesz mieć tą książkę to możemy się ,,wymienić''.
      W razie co pisz na mail'a: czytanie-moim-tlenem@wp.pl

      Usuń
  5. Chętnie wziełabym w konkursie o tą ostatnją, bo bardzo mnie zaintrygowała, a poza tym lubię GONE (: zazdro książek w orginale, choc ich czytanie zajmuje znaczie więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń