czwartek, 6 listopada 2014

Sąsiedzi - film tygodnia

Sąsiedzi

  Zaczęła się wojna o ulicę.
Rodzina kontra Bractwo.


  Kolejny film z mojego komediowego ciągu. Widziałem go już w sumie kilka tygodni temu, ale teraz powiem o nim kilka słów.
  
  Świeżo upieczeni rodzice, Mac i Kelly Radner właśnie spełniają swoje marzenia i razem ze swoją małą córeczką wprowadzają się do nowego, jednorodzinnego domu na przedmieściach. 
  Do domu obok nich wprowadza się kilkunastu studentów z bractwa Delta Psi Beta, którym przewodzi Teddy Sanders. Imprezy przez nich robione stają się coraz bardziej uciążliwe dla sąsiedniej rodzinki, więc zaczynają się bronić. Teraz jest już jasne, że albo bractwo opuści dom albo rodzina zwariuje. Rozpoczyna się sąsiedzka wojna.

  Już miesiące temu widziałem zwiastun tego filmu i chciałem go obejrzeć, ale nie szedłem do kina, bo miałem do niego półtorej godziny drogi w jedną stronę. Ostatnio na niego wpadłem i postanowiłem obejrzeć. Tak jak się spodziewałem. Super komedia. 
  Jest to kolejna komedia z Efronem z tego roku, którą polubiłem. 
  Mimo, że nie jest to film najwyższych lotów, jest to po prostu komedia, to jest to idealny film na rozluźnienie się i poprawienie sobie humoru w jesienne wieczory jeżeli ktoś (w przeciwieństwie do mnie) jej nie lubi.

  Uważam, że aktorzy zostali dobrze dobrani i pasują do odgrywanych przez nich postaci. Wykonali dobrą robotę. 

  Pojawiają się sceny +18, które czasami serio były zabawne.
  Myślę, że ten film, jako komedia, obronił się. Jest zabawny, pomysł na fabułę fajny, umie poprawić humor. Czego chcieć więcej? Jak dla mnie fajny film.

  Dajcie znać czy go oglądaliście i co o nim sądzicie. Opiniami podzielcie się w komentarzach :)



Jeżeli jest film, o którym chcesz usłyszeć kilka słów, napisz komentarz w zakładce


 Tutaj możecie zadawać pytania do Q&A

Zobacz także: 

 Ten Niezręczny Moment 21 Jump Street Istota  

8 komentarzy:

  1. Robercie, wybacz, że się odniosę do poprzedniego wpisu w tym miejscu :) wspominałeś, że jest możliwość wymiany na książki po angielsku. Czy jest też możliwość kupna? Czy możesz powiedzieć w jakich mniej więcej cenach są książki w oryginale? Rozumiem, że masz do nich łatwiejszy dostęp i tańszy niż my w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź, nastraszyłaś mnie początkiem tego komentarza. Już myślałem, że znowu coś źle zrobiłem.
      Jeżeli o to chodzi to pisz na mail'a i odpowiem na twoje pytania :)

      Usuń
  2. Na wieczór film jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwlekam już od dłuższego czasu z obejrzeniem tego filmu, bo jednak produkcje z Efronem nie należą do moich ulubionych, ale teraz myślę, że się odważę. Dzięki za recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nie ma za co :) Miłego oglądania życzę.

      Usuń
  4. Kiedyś zaczęłam oglądać ten film, ale nie pamiętam już czemu nie skończyłam.
    Muszę go kiedyś dokończyć :)
    Oglądałeś może film ,,Paranoja" ?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałem, ale jeżeli chcesz to mogę obejrzeć i napisać o nim słów kilka :)

      Usuń
    2. Dziękuje :) Jestem ciekawa twojej opinii na temat tego filmu. :)

      Usuń