wtorek, 16 grudnia 2014

Konkurs Kosogłos - wyniki

Wyniki Konkursu - Kosogłos

  Dzisiaj kończy się Konkurs na ostatni tom trylogii Igrzyska Śmierci pt; Kosogłos.
  Tak jak zapowiadałem, jeszcze tego samego dnia ogłoszę wyniki.

  Jesteście straszni :) Jak możecie pisać odpowiedzi, które tak mi się spodobają? Podczas czytania kilka razu musiałem zmieniać zdanie kto wygra. 
  Jednak zdecydowałem i cieszę się, że to właśnie ta osoba wygrywa, bo widzę często jej komentarze i cieszę się, że książkę zgarnie ktoś kto czyta i komentuje mojego Bloga.

  Żeby was dłużej nie męczyć powiem w końcu.
  Książkę wygrywa: ....

Czarny Kruk!

  Serdecznie Tobie gratuluję :)
  Proszę o wysłanie mi adresu do wysyłki na mail'a czytanie-moim-tlenem@wp.pl
  Dziękuję bardzo za wszystkie zgłoszenia, które wysłaliście.

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy! :D mój czytelniczy dzień ogranicza się do materiałów na konkurs (bardzo nudne, nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć, że wygrałam "Kosogłosa" w tym fantastycznym wydaniu!
    Ogromnie się cieszę, że moja odpowiedź, aż tak bardzo przypadła Ci do gustu.
    Sprawiłeś mi naprawdę świetny prezent gwiazdkowy.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)
    P.S
    Dane do wysyłki zostały wysłane dopiero dzisiaj za co bardzo CIę przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miał to być prezent gwiazdkowy :)
      Zaraz sprawdzę na poczcie i prawdopodobnie jutro wyślę.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń