sobota, 27 grudnia 2014

Liebster Blog Award #5

Liebster Blog Awards #5

Kolejny raz zostałem nominowany do Liebster Blog Awards. Tym razem zostałem nominowany przez Matyldę z Bloga 
http://fashionstationbymathilda.blogspot.com
za co dziękuję :)

1. Ulubiona książka?
Myślę, że jest nią Angelfall autorstwa Susan Ee, o której ciągle wam piszę, więc nie będę się nad tym rozwodził.

2. Serial, od którego jesteś uzależniony?
Bardzo lubię serial ,,Jak poznałem waszą matkę''. Jest genialny! Mógłbym go oglądać godzinami. Chyba najlepszy serial jaki kiedykolwiek oglądałem.

3. Ulubione jedzenie?
Te, które przyrządza moja Mama - najlepsza kucharka na świecie :)

4. Ostatni film jaki oglądałeś?
Chwile temu skończyłem oglądać Mikołajka. Kiedy wszedłem to leciał, więc ,,obejrzałem'', a raczej tylko jakieś fragmenty.

5. Jaki preferujesz styl ubierania?
Najbardziej lubię ubrać się w czarne Jeansy i sweter :)

6. Czy ominął Cię szał z Loom Bands?
Mam jedną, którą dostałem od mojej przyjaciółki z Polski, bo chciałem mieć po niej pamiątkę.

7. Jakiego zespołu/wokalisty piosenek masz najwięcej na telefonie/odtwarzaczu?
Ariana Grandę albo Cher Lloyd. Wiecie, że i tak jestem największym fanem Demi Lovato, ale na moim starym telefonie miałem mało miejsca, więc za dużo piosenek nie miałem, a płyt Demi słucham w samochodzie :)

8. Jesteś typem samotnika czy wolisz przebywać w grupie?
Chyba bardziej jestem typem samotnika, ale lubię przebywać w grupce przyjaciół oczywiście.

9. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym?
Obecnie to praktycznie bez przerwy mam w ręce telefon i ciągle dużo Snapuje, bo zasypujecie mnie snapami :)
(Mój snapchat to: czytanietlenem - gdyby ktoś się tym interesował)

10. Jakbyś mógł być jakimś fantastycznym stworzeniem, to jakim?
Pegazem! One są super! Są takie piękne i mają niesamowite skrzydła, a ja uwielbiam skrzydła!

11. Lubisz piec pierniczki?
Nie piekę ich, więc nie mogę odpowiedzieć :)

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście odpowiedzieli na te pytania w komentarzach :)

Zobacz także:
Liebster Blog Awards #4
Demi Lovato BOOK TAG
Percy Jackson TAG 1/2
Percy Jackson TAG 2/2

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

7 komentarzy:

  1. Angelfall, też uwielbiam, przeczytałam w sumie miesiąc temu i już nie mogę doczekać się maja i trzeciej części:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem, że w maju ma być 3 część, dzieki :)

      Usuń
  2. Również uwielbiam ten serial! Z wszystkimi bohaterami jestem emocjonalnie zżyta:) A Angellfal zamierzam niedługo zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Książki nieziemskie, serial wspaniały

      Usuń
  3. Dzięki, że odpowiedziałeś na moją nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadać nie będę, ale chciałabym się od Ciebie dowiedzieć za co tak bardzo szanujesz i wielbisz Demi Lovato? (chyba dobrze napisałam). Mam nadzieje, że nie pomyślałeś, że to jakiś atak na Ciebie, bo jej słuchasz. Nie o to mi chodziło. Również darzę ją sympatią, chociaż nie słucham jej muzyki, ale po prostu jest mi bliska z powodu choroby psychicznej, z którą już wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałeś nominowany do Liebster Blog Award! :)
    http://halcyon-days-blog.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń