sobota, 31 stycznia 2015

Nadchodzi Zima - TAG Książkowy

Nadchodzi Zima: TAG Książkowy 
    
  Zostałem nominowany do tego TAG'u przez Karole z Bloga karola8399.blogspot.com za co dziękuję :)
Dawno na Blogu nie było Tag'u, więc może, by to trochę nadrobić? Dzisiaj odpowiem na 6 pytań, które są w nim zawarte.
  
Zaczynamy!
  
1. ŚNIEG - Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się 
piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłem zdanie podczas czytania to...

Myślę, że mogę dać tutaj książkę Tolkiena pt; Hobbit: czyli tam i z powrotem, ponieważ kiedy zaczynałem czytać tą książkę byłem pozytywnie nastawiony, ale podczas jej czytania dość szybko zmieniłem zdanie. Doszło do tego, że ominąłem kilka ostatnich rozdziałów. 



2. BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...

  Ta historia nie należy do najzabawniejszych, ale bardzo chce podzielić się z moją rodziną
miłością do Gwiazd Naszych Wina. Od miesięcy chce obejrzeć film z Mamą, ale nigdy nie ma na to odpowiedniego momentu. Dlatego udało nam się wspólnie obejrzeć zaledwie kilka pierwszych minut jakieś pół roku temu.

3. ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...


  Moja lista życzeń jest baaardzo długa. Widnieje na niej kilkadziesiąt książek, w które chciałbym się zaopatrzyć np; Szklany tron, Jesteś Cudem, Black Ice, Miasto Cieni i wiele, wiele innych. Tak wiele książek, a tak mało czasu.




4. ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...

  Jest kilka takich pozycji i założę się, że część z was wie co zaraz napiszę. (czy ta książka musi pojawiać się w każdym Tag'u? Jak widać bez niej się nie da :) ). Mowa oczywiście o książki Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata oraz Angelfall. Penryn i świat Po. Książki, które porwą twoje serce i rozerwą na setki części. Jedne z najlepszych książek jakie w życiu czytałem, a wy jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście to... na co czekacie?

5. JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałem będąc dzieckiem to...
 
  Jest to powieść, którą nadal darzę sympatią mimo, że nie miałem z nią styczności od dłuższego czasu, bo Tata czytał ją mnie i mojej siostrze, gdy byliśmy mali. Jest to Czarnoksiężnik z krainy Oz. Słuchałem tej historii kilka lub kilkanaście razy. Książka mojego dzieciństwa. Kiedy myślę o książkach z czasów kiedy byłem mały od razu mam ją przed oczyma. 

6. HERBATA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...

  Mógłbym ponownie dać tutaj Czarnoksiężnika z krainy Oz, bo zdecydowanie jest to dla mnie książka sentymentalna, jednak wybiorę Czerwoną Piramidę autorstwa Rick'a Riordan'a. Osoby, które są tutaj ze mną od dłuższego czasu może pamiętają, że jest to książka, która rozpoczęła moją przygodę z czytanie, od której to wszystko się zaczęło. Kiedy biorę ją do ręki lub czytam pierwsze strony od razu robi mi się ciepło na sercu. 


To już tyle na dzisiaj. Na koniec chciałbym nominować kilka osób:

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!
Zdjęcia, które pojawiły się w tym zdjęciu są mojego autorstwa - tak artystycznie - kiedy szedłem do szkoły i wyjątkowo było więcej śniegu :)
Tego typu zdjęcia można zobaczyć na moim prywatnym Instagramie rrobertcarter16

15 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację:) Wartość sentymentalną też ma dla mnie jedna z książek Ricka,ale niestety nie jest to ta. Ładnie wykonane zdjęcia, aż nie mogę uwierzyć, że robiłeś je idąc do szkoły:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uwielbiam swój telefon! Właśnie nim je robiłem.

      Usuń
  2. Cieszę się że odpowiedziałeś na moją nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie samo zdanie odnośnie Hobbita. Początkowo myślałam, że się zakocham w tej książce, ale ledwo zmęczyłam ją do końca.
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez "Hobbita" przebrnęłam bez problemu. "Gwiazd Naszych Wina" poruszyło mnie, choć oczekiwałam czegoś więcej. Z "Angelfall" muszę się w końcu zapoznać. Kiedy byłam mała zawsze bałam się "Czarnoksiężnika z Krainy Oz", a raczej tego blaszanego czegoś i stracha na wróble. :o Dlatego też na razie nie mam ochoty na czytanie tego.
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Koniecznie zabierz się za Angelfall! Trzeba to przeczytać

      Usuń
  5. Super tag :) Kiedyś będę musiał go zrobić u siebie ^^
    I do tego świetne zdjęcia! U mnie w tym roku nie ma śniegu ;/ Z jednej strony to nawet fajnie, ale trochę mi przykro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie kilka godzin po tym jak zrobiłem zdjęcia to śniegu prawie nie było - ubogo :/

      Dzięki :)

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, TAG już zrobiony :) Muszę przyznać, że zaciekawiłeś mnie tym Angelfall :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo dziękuję za nominację! :) TAG z pewnością zostanie wykonany.
    Dopiero teraz się zorientowałam, bo ostatnio mam trochę zaległości z odwiedzaniem blogów, chociaż staram się to nadrobić. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, poproszę o link, gdy go zrobisz :)

      Jeden dzień to nie są wielkie zaległości

      Usuń
  8. JAK?! JAK MOGŁES OMINĄĆ OSTATNIE ROZDZIAŁY HOBBITA? Przecież to tam dzieje się najwięcej, ja po twoich rekomendacjach przeczytałam Angelfall które było super a Ciebie proszę żebyś dał szansę Hobbitowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha
      Hobbit miał już swoją szanse. Nie myślałem raczej o tym, by wrócić do tej książki. Zobaczymy.

      Ciesze się, że posłuchałaś mojej rekomendacji i że spodobało Ci się Angelfall.
      Mam rozumieć, że druga szansa dla Hobbita to coś w stylu rewanżu? :)

      Usuń