wtorek, 3 lutego 2015

Nowości wydawnicze - początki 2015r #2

Nowości wydawnicze
  
  W najbliższym czasie wydawnictwa rozpieszczą nas wspaniałymi powieściami. Dwa dni temu pokazałem wam kilka z nich - możecie zobaczyć je tutaj - ale zbliżających się premier książkowych jest o wiele więcej. Może, któraś z książek, które wam zaraz pokaże was zaciekawi.

   Jednak pierwsza z nich To nie książka.
  Dzieło autorki tak bardzo popularnej książki Zniszcz ten dziennik. Jestem pewien, że wielu z was się w niego zaopatrzyło. Osobiście nie wiem czy będę kupował Nie książkę, bo mój dziennik jest praktycznie pusty, ale zobaczymy.
  Fragment opisu: ,, ,,To nie książka'' uczy myśleć nieszablonowo, używać wyobraźni i stawić czoło wyzwaniom. Składa się z zadań, które należy wykonać, aby wyrazić siebie poprzez uczucia, emocje i stosunek do otaczającego świata. Polecenia mają charakter artystyczny, eksperymentalny i performerski.''
Premiera książki zaplanowana jest na 4 lutego przez wydawnictwo K.E.Liber.

  Kolejna jest Czerwona Królowa wydawnictwa Otwartego.
Fragment publikacji: ,,- Mare Molly Barrow, urodzona siedemnastego listopada 302 roku Nowej Ery, córka Daniela i Ruth Barrowów. ... Nie masz zawodu i w dniu następnych urodzin masz wstąpić do wojska. ... Kradzieże, przemyt, stawianie oporu podczas aresztowania to zaledwie początek listy. Ogólnie rzecz biorąc, jesteś biedna, nieokrzesana, nienormalna, mało inteligentna, zgorzkniała, uparta i przynosisz hańbę swojej wiosce i królestwu. [...] 
- A mimo to jest w tobie coś więcej. ...''
  Nie wiem jak was, ale mnie trochę to intryguje. Trochę szkoda, że jednak nie dowiadujemy się o czym jest dokładniej ta powieść. Może jest tak żeby nic nam nie zdradzać. 
  Premiera tej powieści odbędzie się 18 lutego.

  Trzeci jest Will Grayson, Will Grayson.
  Szósta i już ostatnia powieść z udziałem John'a Green'a, która czeka na polską premierę. 
  Mam angielską wersję od kilku miesięcy, - był też konkurs - jednak jeszcze nie udało mi się zabrać za tę powieść, a zapowiada się naprawdę świetnie. 
  Fragment opisu: ,,Pewnego zimnego wieczoru w niezwykłym zakątku Chicago przecinają się ścieżki dwóch nastolatków o tym samym nazwisku, obracających się w zupełnie różnych kręgach. Ich życie nagle rusza w całkiem nowym i nieoczekiwanym kierunku, obfitując w heroiczne porywy serca i znajdując kulminację w najcudowniejszym musicalu, jakie kiedykolwiek wystawiono na deskach licealnych scen.''
  Premiera zapowiadana na 4 marca. 
Czy was też zastanawia dlaczego w opisie książki piszą, że to jest piąta powieść John'a Green'a przetłumaczona w Polsce? Przecież W Śnieżną Noc była już piątą.

  Ostatni jest Wodospad autorstwa Lauren Kate. 
  Jest to kontynuacja książki Łza, której nie miałem okazji przeczytać.
  Nie wiem jak według was, ale uważam, że okładka jest cudna.
  Fragment opisu: ,,Łzy Eureki zatopiły świat. Atlantyda zaczęła się wznosić, a wraz z nią jej złowrogi władca Atlas. Eureka jako jedyna może go powstrzymać, ale najpierw musi nauczyć się walczyć. ... Próbując znaleźć sens w mrocznym świecie stworzonym przez jej smutek, Eureka trafia nad zaczarowaną sadzawkę. Jej zaskakujące odbicie ujawnia wstrząsającą tajemnicę... .


To tyle na dzisiaj. 
Dajcie znać czy czekacie, na którąś z powyższych książek i czy są jakieś, których nie wymieniłem, a wyczekujecie ich premiery. 

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!!!

16 komentarzy:

  1. Czekam na Will Grayson, Will Grayson. Wcześniej już zastanawiałam się, czy nie przeczytać tej książki po angielsku, ale jakoś się do tego nie zabrałam. Może teraz w końcu zmobilizuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam ja wszystkie oprócz 'Czerwonej Królowej ' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji czytać nic Lauren Kate, ale kiedyś trzeba to nadrobić. Najbardziej z wymienionych czekam na Green'a i Levithan'a oraz coraz bardziej intryguje mnie Czerwona Królowa, zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że robisz posty na temat nowości wydawniczych :D Ale mam pytanie nie związane z tym.Widziałam u ciebie na półce "Więźnia Labiryntu ".Czytałeś? Jeśli tak to warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie. Muszę to nadrobić. Mam kilkadziesiąt książek na półkach do przeczytania. Jak przeczytam to na pewno będzie recenzja :)

      Usuń
  5. Myślę, że książka "To nie książka" jest robieniem na siłę czegoś bezsensownego tak samo jak Zniszcz ten dziennik. Fajna inicjatywa, ale raz. Po co to przeciągać? raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam "Zniszcz ten dziennik", co do "To nie książka" nie mam jeszcze pewności. Najpierw skończę dziennik, a później zastanowię się nad następnymi książkami Keri Smith. Ale jeśli będzie to zbyt podobne do dziennika to sobie odpuszczę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam O to nie książka. Ale najpierw chcę zaopatrzyć się w Zniszcz te dziennik ;)
    A co do premier na początku 2015 ja czekałam bardzo na Wróć jeśli pamiętasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw kupię "Zniszcz ten dziennik", a potem może "To nie książka". ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na "Will Grayson, Will Grayson". Do marcowych premier, na które z niecierpliwością czekam zaliczam też "Eleanor & Park", czytałam już jej nieoficjalną wersję i pozytywnie mnie zaskoczyła, ale nie ma to jak prawdziwa książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Czerwona Królowa" będzie moja, ale czas oczekiwania jest tak męczący, że mam ochotę kogoś udusić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam "Zniszcz Ten Dziennik" i bawiłam się przy nim świetnie. Naprawdę super sprawa :) Teraz czekam na "To Nie Ksiązka" i się doczekać nie mogę. Widziałam ich stronę i tam dopiero mozna puścić wodze fantazji! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie kolejna ksiażka Greena, ponieważ zdania na temat jego twórczości są podzielone. Dodatkowo chetnie zobacze co kryje w sobie "To nie książka".

    OdpowiedzUsuń
  13. "Czerwona Królowa" już niedługo wpadnie w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie kupię 'To nie książka', mimo że rzadko mam czas żeby niszczyć swój dziennik ;) Ale za to nowej książki Greena i Levithana oczywiście nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  15. W 'To Nie Ksiązka' fajne jest to, ze mozna się jeszcze bardziej wykazać kreatywnością. Mozna zbudować swoją planetę czy ruchomą rzezbę! Tyle fajnych mozliwości! Nie wiem, czy nie będzie mi się bardziej podobać niz 'Zniszcz Ten Dziennik' :)

    OdpowiedzUsuń