poniedziałek, 9 lutego 2015

Wyniki Konkursu na The Fault In Our Stars

WYNIKI KONKURSU 
THE FAULT IN OUR STARS

Wczoraj, gdy zabierałem się za czytanie wszystkich zgłoszeń myślałem, że zajmie mi to jakieś dwie i pół godziny, ale po tym czasie byłem mniej więcej w połowie. 
Dzisiaj praktycznie odkąd wstałem czytam zgłoszenia i kolejne dwie godziny zleciały.
Jednak nareszcie wiem kto wygrał.

Co do pierwszej osoby nie mam najmniejszych wątpliwości. Recenzja była absolutnie genialna i zdecydowanie wpadła w mój gust. Wzbudziła we mnie najwięcej emocji i czułem się jakbym czytał emocjonujący moment w książce.
Dlatego, wielkie brawa dla...
  
Oli Kolanus
  
za świetną recenzję książki Szklany Tron, którą już od dłuższego czasu pragnę przeczytać. 
Olu, gratuluję :)

Zastanawiałem się kto ma wygrać drugi egzemplarz, ponieważ miałem kilku faworytów do tej nagrody. 
Ich zgłoszenia czytałem dwukrotnie nie mogąc zdecydować kto powinien otrzymać książkę.
Koniec końców wybrałem recenzję napisaną przez...
  
Kattomierz
  
Wspaniała, ładnie napisana recenzja książki Powiedz wilkom, że jestem w domu, która bardzo trafiła w mój gust. 
Gratuluje :)

Chciałbym również serdecznie pogratulować dla Mellisy Cupcake za świetną recenzję Wyścigu Śmierci.
Marty Święch za to co napisała o Nevermore oraz dla Natalii Stadnickiej za wspaniała recenzję książki Strasznie głośno, niesamowicie blisko. 
Dziewczyny, nawet nie wiecie jak mi przykro, że nie mam więcej egzemplarzy do rozdania. 

Na dzisiaj to tyle. Dziękuję wszystkim osobom, które się zgłosiły do Konkursu.

Zwycięzców proszę o wysłanie adresu do wysyłki na czytanie-moim-tlenem@wp.pl 

A tymczasem...
CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!!!

8 komentarzy:

  1. Oo jak super jest być docenionym! Tylko szkoda, że nie wygrałam. No cóż, będzie następny raz!
    Jestem bardzo ciekawa tych recenzji, mógłbyś je kiedyś publikować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbym, ale...
      wolałbym mieć zgodę autorek oraz...wydaje mi się, że tak nie powinno być, ale co jeśli niektórzy zaczną znowu pisać, że nie wybieram uczciwie lub moja recenzja lepsza.
      Już kiedyś pamiętam dostałem wiadomość, żebym następnym razem wybierał uczciwie co było napisane bez jakiś wielkich argumentów. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nie znam osób, które biorą udział w konkursach.
      UWAGA: jedna osoba, którą poznałem dzięki Blogowaniu i mam z nią kontakt, brała udział w konkursie. - nie wygrała.

      Dlatego nie wiem.

      Usuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn! Uwielbiam "Powiedz Wilkom, Że Jestem W Domu" i mam nadzieję, że będzie o tej książce głośno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że jakoś trafi w moje łapki :)

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięzcom i współczuję trudnego wyboru ;)
    Jak widać, znów zabrakło mi nieco szczęścia, szkoda, że nie miałeś jeszcze jednego egzemplarza do rozdania... No nic, widać i ten rok będzie pechowy ;) Cieszę się jednak, że recenzja "Wyścigu" się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń