wtorek, 21 lipca 2015

Q&A siostra, nadchodzące premiery, blogowanie

Ostatnio poprosiłem was na Instagramie o pytania do Q&A. Ciężko było znaleźć jakieś nowe, ale oto kilka z nich. 



Czego nauczyło Cie blogowanie? ~artystycznie_poukladana 

Na pewno rozwinąłem się jeżeli chodzi o pisanie. Nie mówię, że przed pisaniem Bloga nic nie potrafiłem, ale wystarczy porównać moją pierwszą i ostatnią recenzję, aby zrozumieć co mam na myśli. Różnica jest ogromna.

W przyszłości zostaniesz na stałe w Anglii czy jednak wrócisz do Polski? ~kacikczytelnika

Nie mam pojęcia. Chciałbym zostać w Anglii i mam nadzieję, że mi się uda, ale nie wiem co się będzie działo za kilka lat.

Na jaką książkę najbardziej teraz czekasz? ~revelsation

Czekam na dwie, ale jestem tak pochłonięty myślami jak uda mi się je zdobyć, że moja ekscytacja jest ograniczona.
Są to:
1) Wybrana o zmroku - C.C Hunter. Jest to piąty i ostatni tom serii Wodospadów Cienia, jednej z moich ulubionych serii. Już nie mogę się doczekać, aby poznać jej finał.
2) Angelfall. Penryn i kres dni - Susan Ee. Co tu dużo mówić? Chyba wiecie, że kocham Angelfall. Genialne książki, które porwały mnie w całości. Ubolewam, ponieważ po angielsku ten finałowy trzeci tom jest dostępny od 21 maja, a ja jeszcze go nie mam, więc teraz już muszę sobie załatwić po polsku.
Zobaczymy jak to wyjdzie.

Gdyby nagle dano zakaz czytania książek i zabrano Ci wszystkie z domu oraz powiedziano by Ci, że zostaną spalone, to jak byś zareagował? ~alicee_16

Co za okrutni ludzie musieliby to być? Jak to tak można?! Apokalipsa jakaś! Na pewno nie oddałbym tak łatwo moich dzieci. 

Jak zareagowałeś, gdy dowiedziałeś się, że będziesz miał siostrzyczkę? ~wysnilamsen

Przez pewien czas kiedy słyszałem, że ten temat jest poruszany to najzwyczajniej w świecie nie wierzyłem mojej Mamie. Nawet kiedy powiedziała mi, że jest w ciąży to początkowo nie sądziłem, że to prawda.
Jak widać to była prawda.

Czy masz może konto na portalu lubimyczytac.pl ~n_crazy_girl

Mam, ale nie byłem na nim od bardzo dawna.

Wschód czy zachód słońca? ~artystycznie_poukladana

Lubie i wschód i zachód, ale od jakiegoś czasu (kiedy zamiast iść spać o 3 rano idę o 5) bardzo podoba mi się to jaki efekt daje wschód słońca. Fajnie to wygląda. 


Jak widać to Q&A jest zdecydowanie krótsze, jednak mam nadzieję, że wam się podobało.

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

3 komentarze:

  1. Ja również widzę ogromną różnicę u siebie na blogu porównując pierwszą i ostatnią recenzję. Zdecydowanie pisanie bloga rozwija umiejętność pisania i jak to mówią praktyka czyni mistrza :)

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie dodawałam etykiety, więc wracałam od ostatniej recenzji do tych pierwszych i myślałam, że się załamię. Różnica jest przeogromna, ale nie miałam czasu i siły by ich wszystkich poprawiać. No cóż. Pisane 2,5 roku temu, więc trudno się dziwić. ;>
    Również mam konto na lc, ale od dawien dawna go nie aktualizowałam. Co najwyżej dodam recenzję, jeżeli wydawnictwo lub autor prosi, ale tylko tyle.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć rodzeństwo, kurczę... :) mnie tak rodzice nigdy nie uszczęśliwili :)

    OdpowiedzUsuń