poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Filmik na YouTube

Cześć.
Dzisiaj dodałem mój pierwszy książkowy filmik na YouTube i chciałbym powiedzieć o tym kilka słów oraz dać wam kilka informacji. 

Jeżeli jeszcze go nie widzieliście to serdecznie zapraszam:
https://www.youtube.com/watch?v=Wu7K03sJP2g


Zarwałem dzisiejszą noc ze względu na VMA oraz, aby dodać ten filmik i do około 8-9 rano czuwałem nad tym, aby się dodał. 
Spędziłem nad nim sporo czasu i bardzo się cieszę, że tak wam się podobał. 
W momencie, w którym pisze tego posta filmik jest już udostępniony od 8 godzin, ma prawie 1000 wyświetleń i około 60 komentarzy. 
Przez każdy komentarz, łapkę w górę oraz subskrypcję poczułem się doceniony, a wasze miłe słowa ciągle mnie zadziwiają. 

Chciałem wam powiedzieć, że tak jak możecie zrozumieć po obejrzeniu filmiku, będą się one pojawiały co poniedziałek. Nazywam to Czytelniczy Poniedziałek. Możliwe, że jeżeli będę miał coś extra to pojawią się dwa filmiki w tygodniu. Nie zawsze będą one książkowe. 
Co do postów. Będą one trzy razy w tygodniu. Prawdopodobnie w środę, piątek oraz niedziele żebyście nie musieli czekać długo na coś nowego. To, że zaczynam z YouTube nie znaczy, że kończe z Blogiem. 

Jeżeli jest jakiś konkretny post albo filmik, który chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu, piszcie. 

Wiem, że ostatnio dość dużo gadałem o YouTube i was teasowałem. Teraz kiedy pierwszy filmik już jest, wszystko powinno się unormować. 

Widzimy się w środę z nowym postem, recenzją, a już za tydzień kolejny Czytelniczy Poniedziałek.

A tymczasem...

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

5 komentarzy:

  1. Już oglądam! i subskrybuję ;)

    http://secondlife-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeetny film, czekam na kolejny poniedziałek (o dziwo, przecież ja nie lubię poniedziałków :P) :) Umiliłeś mi ten ostatni dzień wakacji :')

    OdpowiedzUsuń