piątek, 3 czerwca 2016

Kindred Spirits - przemyślenia/konkurs

Kindred Spirits

   Hello People!

Dzisiaj pokrótce chciałbym powiedzieć wam co myślę o opowiadaniu Rainbow Rowell zatytułowanym Kindred Spirits oraz rozdać dwie jego kopie.
 
  Jest to mała książeczka, która została wydana z okazji dnia książki. Wewnątrz znajdziemy opowiadanie Rainbow Rowell o długości 62 stron oraz 17 pierwszych stron powieści pt; Beautiful broken things autorstwa Sary Barnard.

  Kindred Spirits opowiada o osiemnastoletniej Elenie, wielkiej fance Gwiezdnych Wojen, która postanawia nocować przez kilka dni pod kinem, aby premierowo obejrzeć najnowszy film z tej serii. Cała akcja dzieje się od czternastego do osiemnastego grudnia w kolejne.
  Osobiście podobało mi się to opowiadanie. Uważam, że jest bardzo miłe, lekkie i przyjemne. Rainbow Rowell napisała fajną krótką historię, która dostarcza rozrywki i bawi. Język, którym została napisana jest bardzo dostępny, a długość jest niezobowiązująca co według mnie jest plusem. Kindred Sprits to książeczka do przeczytania na jeden raz. Doceniam to zwłaszcza w tym okresie kiedy mam sporo egzaminów i szkolnych spraw, którymi trzeba się zająć. 
  Cieszę się, że na końcu został dodany fragment powieści Beautiful broken things, ponieważ myślałem nad jej zakupem, a tak w łatwy sposób mogę dostać przedsmak tego co kryje się w tej książce. 

  Kiedy zobaczyłem tą książeczkę w sklepie, kupiłem tyle egzemplarzy ile mogłem znaleźć - zwłaszcza, że słyszałem, że jest dość ciężko dostępna - myśląc o tym, aby zrobić konkurs, który chciałem zorganizować od dawna. 
  Jedną z kopii możecie wygrać na YouTube, a wszystkie potrzebne informacje znajdziecie w filmiku poniżej.

Kindred Spirits

 Instagram


Drugi egzemplarz jest do zdobycia, w bardzo łatwy sposób, na Instagramie.







Instagram Twitter Facebook

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że Ci się spodobało :) A że przez Ciebie znalazłam już kilka świetnych powieści... (Angelfall! Dotyk Julii!) to muszę sięgnąć także i po tą pozycję :))

    OdpowiedzUsuń