piątek, 8 lipca 2016

Lipcowe premiery

Hello People!
Dzisiaj przychodzę, aby powiedzieć wam kilka słów o czterech książkach, które mają swoją premierę w lipcu.


Mroczniejszy odcień magii - V.E.Schwab
Premiera - 11 lipca

Szary Londyn to brutalne i nudne miejsce pozbawione magii, którym rządzi szalony król Jerzy III.
W Czerwonym Londynie w równej mierze szanuje się życie oraz magię.
Biały Londyn został wycieńczony wojnami o magię.
Dawno temu istniał również Czarny Londyn jednak teraz nikt już nawet o nim nie mówi. 
Oficjalnie, Kell jest podróżnikiem z Czerwonego Londynu, jednym z ostatnich, którzy potrafią przemieszczać się miedzy światami. Działa on jako posłaniec między Londynami.
Nieoficjalnie jest przemytnikiem, który wpada w pułapkę z zakazanym przedmiotem z Czarnego Londynu. 
  
Jestem bardzo podekscytowany na tę powieść. Koniecznie muszę ją przeczytać. Jest ona hitem na zagranicznym BookTubie i cieszę się, że zostaje ona przetłumaczona na język polski.


Miedziana Rękawica - Holly Black & Cassandra Clare
Premiera - 6 lipca

Call chroni się w Magisterium. Alkahest, miedziana rękawica mająca zdolność do pozbawiania niektórych magów ich czarodziejskich mocy, została skradziona. Call i jego przyjaciele próbują dowiedzieć się kto za tym stoi jednak tym sposobem ściągają na siebie uwagę przeciwników oraz zbliżają  się do odkrycia prawdy. 

Jest to drugi tom serii Magisteruim, kontynuacja Próby Żelaza, która jest wynikiem współpracy dwóch amerykańskich autorek. 




Ukryta Łowczyni - Danielle L Jensen
Premiera - 20 lipca

W mieście pod górą sprawę absolutną sprawuje tyran. Jedyny troll, który byłby w stanie mu się przeciwstawić został oskarżony o zdradę oraz uwięziony. 
Cecile mieszka z matką w Trianon i każdego wieczoru występuje a deskach sceny operowej. Za dnia zaś niestrudzenie szuka Anushki, czarownicy, która przez pięć stuleci umykała trollom. 
Niezależnie od tego czy zwycięży lub poniesie porażkę, jej bliscy zapłacą wysoką cenę. 

Ukrywa Łowczyni jest kontynuacją powieści Porwana Pieśniarka, która opowiada historię Cecile porwanej przez trolle. 


  Las tajemnic - Erin Hunter
Premiera - 11 lipca

Napięcie wśród kotów przemierzających las osiągnęło niespotykany dotychczas poziom, a wierność klanowi traci na znaczeniu. Dotychczasowy przyjaciel może stać się wrogiem, a niektóre koty są skłonne nawet zabić, aby osiągnąć to czego pragną. 
Ogniste serce jest zdeterminowany, aby poznać tajemnice śmierci innego kota. Nie wie jednak, że lepiej, aby pewne tajemnice nie ujrzały światła dziennego. 

Jest to już trzeci tom serii o kotach zatytułowanej Wojownicy. Uważam, że sam pomysł już jest ciekawy i chciałbym poznać tę historię. 


Harry Potter - J.K. Rowling
Premiera - 20 lipca

Tej serii nie trzeba przedstawiać. W te wakacje wyjdzie w Polsce w nowych wspaniałych wydaniach. Wiele razy widziałem je na półkach angielskich sklepów, a teraz będziemy mieli możliwość zaopatrzyć się w serię w nowych okładkach w miękkich oraz twardych wydaniach. 
Tak się składa, że nie jestem w posiadaniu żadnego wydania tej serii, więc ta letnia premiera jest dla mnie dobrą okazją, aby to zmienić. 





Dajcie znać jakich książek wyczekujecie w tym miesiącu.
Osobiście koniecznie muszę kupić Mroczniejszy Odcień Magii.

A tymczasem...

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

Snapchat: czytanietlenem

16 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać aż przeczytam 'Mroczniejszy odcień magii'. Mam już od dawna angielskiego ebooka, ale jakoś nie mogłam się do niego jakoś zabrać :P Może w końcu się uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo, bardzo czekam na ,,Ukrytą łowczynię. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam głównie na "Mroczniejszy odcień magii" - odliczam dni do 11 lipca! Może przy okazji kupię sobie "Porwaną pieśniarkę", a później jej kontynuację? :)
    Pozdrawiam! xx
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te wspaniałe okładki Pottera! Myślałam nawet czy nie kupić sobie wersji angielskiej... W sumie - dlaczego nie? ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym miesiącu nie czekam na nic specjalnego, ale te Nowe okładki Harrego. Ale z racji tego, że mam już serię Harrego Pottera w tych podstawowych okładkach postaram się skompletować te Nowe tylko że po angielsku.
    http://myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na żadną z tych książek nie czekam, za dużo mam w tej chwili czytania. :D
    http://kochaneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Mroczniejszy odcień magii'' i ''Ukryta Łowczyni'', tych książek totalnie nie mogę się doczekać! W końcu będę miała okazję do skompletowania Harry'ego, bo aż wstyd nie mieć takiej serii w swojej biblioteczce :)
    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lipcowe premiery, na które czekałam to Miedziana Rękawica i Ukryta Łowczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tu kilka książek, które bardzo chętnie bym przeczytała. Może ud mi się to zrobić, niebawem.
    Nominowałam Cię do mojego autorskiego tagu, który nazywa się "Wodospady Cienia Book Tag" serdecznie zapraszam do jego zrobienia ;)
    http://timeofbook.blogspot.com/2016/07/wodospady-cienia-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. "Harry Potter" ♥ Juz nie mogę się doczekać, by mieć tą książkę w łapkach.
    Pozdrawiam, http://cosmo-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Magisterium niedawno dostałam do recenzji i ciekawi mnie czy ta książka mi się spodoba :D
    Czytałam Porwaną pieśniarkę i mnie zachwyciła, jest po prostu cudowna, nie mogę się doczekać, aż przeczytam drugą część.
    O wojownikach słyszałam od znajomych z blogosfery i mówili, że jest świetna.
    Harry Potter <3
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Mroczniejszy odcień magii" Czy tylko ja jestem tak zachwycona tą okładką? :D
    Pozdrawiam, Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Mroczniejszy odcień magii", zdecydowanie. Czytałam wiele pozytywnych recenzji na temat tej książki i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Poza tym słyszałam wiele dobrego o autorce, ale jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z jej działami - najgorzej jak ktoś ci z rumieńcami na twarzy poleca jakąś książkę, która potem okazuje się zupełnie nietrafiona! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, chętnie przeczytałabym "Miedzianą Rękawicę" :) Aaa, no i marzę o posiadaniu kolekcji Harry'ego w nowym wydaniu :p
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza pozycja chyba najbardziej mnie skusiła :) Ja ne wyczekuję niczego gdyż moja lista jest zbyt długa :D

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń