środa, 4 czerwca 2014

Film tygodnia #3 W Pierścieniu Ognia

 Film Tygodnia #3

W Pierścieniu Ognia


  Ten film jest taki wspaniały, że kiedy wyszedłem z sali kinowej to na nowo uczyłem się oddychać. Jakbym zapomniał jak to się robi. Może tak było? Nieważne.

  Ten film jej po prostu cudny! Czekałem na niego miesiącami, pewnie jak wiele z was. Nie zawiodłem się. Wiedziałem, że film będzie niesamowity i taki też był.
  Budżet na ekranizację drugiej części ,,Igrzysk Śmierci'' był dwukrotnie większy niż na pierwszą, więc mogliśmy się spodziewać większych efektów, które mi osobiście bardzo się podobały.
  Byłem zachwycony wizualną częścią filmu, kostiumami, o grze aktorskiej już nie wspomnę. Oczywiście, że była doskonała.
  Bardzo cieszę się, że fabuła była tak bliska książce. Wiadomo, że trzeba było coś skrócić albo lekko przerobić, ale to po to by był sens ekranizacji np; dla tych pechowców, którzy nie czytali książki.
  Jeżeli jakimś cudem zdarzyło się, że jeszcze ktoś z was nie oglądał tego filmu to na prawdę nie ma co zwlekać. SZYBKO! JUŻ! Oglądać mi go! : )

  Nadal pamiętam to co powiedziała pewna osoba siedząca w rzędzie za mną: ,,Będzie trzecia część?''. Normalnie już chciałem się odwrócić i powiedzieć dla sezonowca coś do słuchu, ale sobie darowałem. Już nie chciałem sobie psuć tego wspaniałego momentu.

  Po kinie poszliśmy do KFC. Tam był pewien pan, który zdejmował plakat reklamowy WPO. Podszedłem do niego i zapytałem czy mi go da. Dał mi chyba pięć : )
  Teraz pozostaje czekać na dalsze ekranizacje. Mam nadzieje, że będą tak samo wspaniałe co ta albo i lepsze (co będzie trudne).

  Dajcie znać jak wam się podobał film.
  Jeżeli chcecie bym zrecenzował film, na którego temat chcecie poznać moją opinie to dajcie mi znać : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz