piątek, 25 lipca 2014

Nowe pomysły - NOWE SERIE

NOWE SERIE!

  Od tygodni już zastanawiałem się czy zaproponować wam pewną serię, ostatnio myślałem też o drugiej i teraz powiem wam w końcu o co chodzi.

  Pierwszą z nich były by ,,Odkrycia w angielskich księgarniach''. To chyba nie było by zbytnio ,,odkrywcze''. Po prostu pokazywał bym wam różne książki, które jakoś wpadły mi w oko, zaciekawiły mnie itp, kiedy byłem w księgarni w Anglii, ale myślę, że może będzie to coś ciekawego.

  Drugą serią jest MOJA KSIĄŻKA. Piszę swoją powieść, przynajmniej próbuję : )
W tej serii dodawałbym kolejne rozdziały swojej książki.

  Posty do obu serii nie pojawiały, by się regularnie. Mogły by być raz w tygodniu, dwa, raz na dwa tygodnie. Różnie.
  Oczywiście inne serię były by nadal, a jeżeli pojawiły, by się jakieś pomysły z waszej strony do drugiego sezonu ,,Jak Pisać?'' pojawił by się szybciej. Póki co nie wiem kiedy będzie. Swoje pomysły piszcie w komentarzach w zakładce ,,Jak Pisać?''.


  Dajcie znać co sądzicie o tych dwóch seriach i czy chcielibyście, aby pojawiły się na Blogu : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz