środa, 6 sierpnia 2014

Fantastyczna czwórka - film tygodnia

FANTASTYCZNA CZWÓRKA  


  Fantastyczna czwórka jest filmem, który bardzo lubię. Daaawno go nie widziałem, a wczoraj postanowiłem odświeżyć pamięć. (Potem zabrałem się za drugą część, ale internet nie był zbyt łaskawy i spowodował, że chciałem zniszczyć laptopa... na szczęście do tak tragicznych rękoczynów nie doszło).

  Fantastyczna czwórka składa się z Reed'a Richards'a albo raczej Pana Fantastycznego, Sue Storm zwaną jako Niewidzialna Kobieta, Johnny'ego Storma nazywanego Ludzką Pochodnią oraz Ben'a Grimm'a, w oryginale nazywanego Thing, czyli rzecz.

  Podczas ich podróży w kosmos zostają napromieniowani. Od tamtego czasu dzieją się z nimi dziwne i nie zrozumiałe rzeczy. Reed jest elastyczny, Sue tworzy pola siłowe i potrafi stać się niewidzialna., Johnny staje w płomieniach, a Ben, - który został poszkodowany w tej sytuacji - jest cały z kamienia. 
  Jak się okazuję nie tylko oni zostali poddani napromieniowaniu. Oprócz nich jest ktoś jeszcze, kto nie chcę pozbyć się swoich umiejętności, ale używa ich, by zemścić się na ludziach, którzy mu coś zawinili.
  Czy Fantastyczna czwórka wyzbędzie się swoich mocy? Czy zdołają pokonać tego, który chce się ich pozbyć?
  Jeżeli nie widzieliście tego filmu to czas nadrobić zaległości!
  Ja oglądałem go na stronie cda, a tutaj macie link Fantastic 4

  Dajcie znać kto z Fantastycznej Czwórki jest waszą ulubioną postacią i czyje moce chcielibyście mieć.
  Ja osobiście uwielbiam moce Johnn'ego, a jak nie on to umiejętności Sue :)


  Jeżeli są filmy, o których chcielibyście usłyszeć to piszcie w zakładce Filmy tygodnia

  Dajcie znać co sądzicie o tej recenzji. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne : )

1 komentarz:

  1. Oglądałam ten film dawno dawno temu i zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Mogłabym mieć moce Sue byłoby naprawdę fajnie;)

    OdpowiedzUsuń