wtorek, 5 sierpnia 2014

Lauren Oliver - autor tygodnia

LAUREN OLIVER - autor tygodnia


  Jej panieńskie nazwisko to Laura Suzanne Schechter. Urodzona 8 listopada 1982.
 Jest autorką serii [delirium]. Książkami wychodzącymi spod jej pióra, które zostały wydane w Polsce są: seria [delirium], 7 razy dziś, Panic.
 
 Ukończyła filozofię i literaturę na uniwersytecie w Chicago, potem przeprowadziła się do Nowego Jorku i mieszka na Brooklynie.
 Pisze wszędzie, bez przerwy i na wszystkim, od notebook'a po serwetki. 

 Uwielbia gotować, jest uzależniona od kawy i dodaje keczup do wszystkiego, nawet do kanapek z pomidorem. (Też dodaje keczup do wielu rzeczy, więc ją rozumiem..., ale nie dodaje do kanapek z pomidorem :) )

2 komentarze:

  1. Nie ma to jak keczup. :)
    zapraszam na nowego bloga http://wczytani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się z tą autorką przy czytaniu "Delirium" - niestety, ale nie udało mi się go skończyć, zniechęciło mnie i odłożyłam książkę na półkę; "7 razy dziś" - szczerze i z całego serca uwielbiam. :) A fascynacji ketchupem nie rozumiem, ja dodaję go jedynie do pizzy i zapiekanek, a to jedynie wtedy, gdy nie ma mojego ukochanego sosu czosnkowego. :D W innych przypadkach ketchup dla mnie nie istnieje. :D

    OdpowiedzUsuń