poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Q&A #8 kobiety, zarażanie, ceremonia wyboru

Q&A #8 kobiety, zarażanie, ceremonia wyboru

  Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że od ostatniego Q&A minęły już prawie 3 miesiące. Ostatnio zapytałem was na Istagramie o pytania i dzisiaj odpowiem na kilka z nich.
  Bez dłuższych wstępów przejdźmy do odpowiadania.

Kiedy filmik na yt? ~__sylwia__
 Od jakiegoś czasu już mam pewien plan kiedy zapoczątkować Czytanie Moim Tlenem na YouTube. Szczegółów nie zdradzę. To będzie niespodzianka (mam nadzieje, że się uda).

Ile książek liczy twoja biblioteczka? ~gomellieblrs
 Jeżeli policzyłem wszystkie to jest ich 109, nie licząc tych kupionych na wymianę. 

Do czytania ''zarazili cię'' rodzice, znajomi, ktoś jeszcze inny, czy może sam odkryłeś magię książek? :) ~sissivonkrolock
 Kiedy byłem mały Tata czytał mnie i mojej siostrze (kiedy był w Polsce). Kiedy dorastałem miałem kilka epizodów z książkami. W wieku 12 lat coś mnie strasznie ciągnęło do książek i czułem się bardzo przyjemnie będąc w księgarni czy bibliotece. Koniec końców zacząłem, bardziej na poważnie, czytać miesiąc przed moimi 14 urodzinami. 

Czy zaraziłeś już kogoś z bliższego otoczenia miłością do książek? ~patrycja_hryciuk
 Te osoby nie mieszkają zbyt blisko mnie nawet gdyby brać pod uwagę moje miejsce zamieszkania w Polsce, ale zaraziłem moją BFFFF... mieszkającą prawie na drugim końcu Polski oraz przy jednej z rozmów na Skajpaju, Ada (Molowniczka) powiedziała mi, że odkąd gadamy więcej czyta, co jest dla mnie strasznie miłe. 

Czy miałeś kiedyś postój czytelniczy, kiedy nie miałeś kompletnie ochoty na czytanie?
 Zdarzają się te straszne okresy kiedy coś mi nie idzie z czytaniem. Nawet wczoraj w końcu coś przeczytałem po prawie tygodniu bez lektury Hopeless. Wole już nie wspominać ile to ja przeczytałem przez cały 2013r. 

Gdybyś musiał wybrać w życiu muzykę albo książki? Co byś wybrał? ~niebieskieciasteczka
 Zabawne, bo w dniu kiedy dostałem to pytanie wcześniej oglądałem filmik pewnego zagranicznego YouTube'era, który miał na nie odpowiedzieć i pomyślałem sobie, że ja nie wiem co bym wybrał.
 To jest strasznie trudny wybór. Pytać, by wybrać jedną z rzeczy, które nie mają ze sobą powiązania. 
 Kompletnie nie wiem co wybrać, bo (muzyka) Demi wniosła wiele do mojego życia, ale historię, które poznałem z książek również to zrobiły.
 Cieszę się, że nie muszę wybierać :)
 (Konkretna odpowiedź)

W której książce chciałbyś żyć? ~gosiat17
  Myślę, że chciałbym żyć w serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Chciałbym zamieszkać w Obozie Herosów - w domku Posejdona, bo to mój boski rodzic - i żyć jak heros, chociaż narażanie swojego życia nie brzmi zbyt zachęcająco.

Czy uważasz, że kobiety/dziewczyny trudno zrozumieć? ~niebieskieciasteczka
 Czuje, że przy tym pytaniu mogę się nieźle narazić zważywszy, że większość moich czytelników jest płci pięknej :)
 Przez praktycznie 16 lat swojego życia żyłem tylko z dziewczynami, bo mój Tata jeździł za granicę zanim się nawet urodziłem, więc mogłem dobrze poznać styl życia tych osobników :)
 Trzeba przyznać, że kobiety czasami dziwnie się zachowują, ale musimy się z tym pogodzić. (Prawdopodobnie mają wtedy okres).

Jeśli miałbyś wziąć udział w ceremonii wyboru to, którą frakcje byś wybrał? ~shinodiofficial
 Będę inny niż większość fanów tej serii, ponieważ ja wybieram Prawość. Jestem strasznie uczciwy. Nawet jak wiem, że konsekwencje mogą być złe to powiem prawdę. Nie wszyscy jednak uważają, że taki jestem, ponieważ jestem bardzo dobrym kłamcą, a wykorzystuje to, gdy chcę kogoś wkręcić. 
 Opowiem wam, mam nadzieję, w miarę zabawną historię mówiącą o mojej uczciwości.
 Otóż, pewnego piątkowego poranka zaspałem do szkoły. Byłem w domu sam, ponieważ moja rodzina wcześnie rano musiała gdzieś pojechać. Zadzwoniłem do rodziców mówiąc, że zaspałem. Wcale ich to nie zdziwiło. Przewidywali, że tak się stanie. (Dziękuję rodzice <3 Pewnie myśleli, że to zaplanowałem). W każdym razie, mój Tata wpadł na genialny pomysł, bym napisał do mojej wychowawczyni, że mam (uwaga) grypę żołądkową i rozwolnienie. Uhuu! Super pomysł! Oczywiście to drugie sobie darowałem, ale miałem straszne wyrzuty sumienia zwłaszcza, gdy wychowawczyni życzyła mi powrotu do zdrowia. Jest bardzo pomocną i troskliwą kobietą, ale lepiej jej nie podpadać, bo osoba, na którą się uwzięła nie ma lekko. Wyobraźcie sobie jaki byłem przestraszony kiedy w poniedziałek szedłem do klasy, aby powiedzieć jej, że kłamałem. (Prawość na 100%). Opowiedziałem co się stało. Nie była zła i kamień spadł mi z serca. Bądźmy szczerzy. Ile osób samo z siebie, by się do tego przyznało? 
 Morał z tego taki, aby być uczciwym.
 KONIEC. 
 (ale się rozpisałem)

Tym oto pozytywnym akcentem kończę dzisiejszy Q&A. Było sporo pytań, które mi się podobały jednak nie chciałem, by ten post był za długi, więc odpowiem na nie w kolejnym. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania - nie muszą być książkowe - zadawajcie je w komentarzach.
Wcześniejsze Q&A znajdziecie tutaj:

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

10 komentarzy:

  1. Ooo moje pytania 😃
    Co do ceremonii wyboru to jestem Prawość/erudycja
    W tym pytaniu czy kobiety/dziewczyny trudno zrozumieć, sama powiedziałabym, że tak bo czasami specjalnie wszystko kręcą xdd
    /niebieskieciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym okresem dałeś czadu i powaliłeś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość często pytam mojej siostry, mamy (a czasami chyba nawet innych dziewczyn) czy mają okres kiedy denerwują się z byle powodu. Jakieś sensowne wytłumaczenie.

      Usuń
  3. Na moje pytanie taka długa odpowiedź, ale miło się czytało. Ja na pewno nie przyznałabym się (choć też zawsze po kłamstwie mam wyrzuty sumienia) co wyklucza mnie z Prawości i w sumie też Nieustraszoności, bo byłabym się konsekwencji kłamstwa. Myślę, że najlepiej czułabym się w Serdeczności, choć znając mnie pewnie złamałabym kilka zasad. Co do zrozumienia kobiet to ja sama siebie czasami nie rozumiem, więc... XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na Ciebie na YouTube ♥
    Zapraszam do mnie :) http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałeś nominowany do LBA :)
    Więcej tutaj: http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha. Racja, często ciężko z nami wytrzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałeś nominowany do LBA - szczegóły tutaj: http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Robert + książki + yt, nieźle się zapowiada :D

    Zapraszam do mnie: http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szczerze powiedziawszy nie wiem jaką frakcje bym wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń