poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Cytaty

Bardzo często wychwytujemy cytaty, które w jakiś sposób do nas trafiają. Czy są one z książek, filmów, piosenek lub usłyszane od kogoś. Niektórzy mają specjalne zeszyty, by trzymać je w jednym miejscu. Inni uczą się ich na pamięć. Ja, jeżeli jest to książka, robię zdjęcie jednak nie robię wcześniej wymienionych czynności. Po prostu lubię cytaty, które coś dla mnie znaczą. 
Pomyślałem, że podzielę się z wami kilkoma z nich:

I don't need a lifeboat. (Nie potrzebuje łodzi ratunkowej)
I'm learning how to swim. (Uczę się jak pływać)
It may look like I'm drowning (To może wyglądać jakbym się topił)
but I'm learning how to live (Ale uczę się jak żyć)
~Janet Devlin - Lifeboat (piosenka)
YouTube:

Miłość - najbardziej zdradliwa choroba na świecie: zabija cię zarówno wtedy, gdy cię spotka, jak i wtedy, kiedy cię omija. ~Lauren Oliver - Delirium (książka)

Your love is where I'm falling (Twoja miłość jest tam gdzie upadam)
but please don't catch me (ale proszę nie łap mnie)
~Demi Lovato - Catch Me (piosenka)

Sometimes it's hard (Czasami jest ciężko)
To follow your heart. (Iść za swoim sercem)
Tears don't mean you're losing (Łzy nie znaczą, że przegrywasz)
everybody's bruising. (Wszyscy są posiniaczeni)
Just be true to who you are (Po prostu bądź prawdziwy z tym kim jesteś)
- Jessie J - Who you are

Najpierw załóż maskę tlenową sobie, a później martw się o resztę, bo inaczej nie pomożesz nikomu - łącznie ze sobą 
~ Regina Brett - Jesteś cudem. 

Nie traktuj ludzi tak, jak sam chcesz być traktowany, tylko tak, jak oni chcą być traktowani. 
~ Regina Brett - Jesteś cudem

You say crying is like running. (Mówisz, że płakanie jest jak bieganie)
From my hopes and my fears. (Od moich nadziei i moich strachów)
~ Janet Devlin - Delicate 

Mam nadzieję, że podobał wam się taki inny post. 
Bardzo chętnie przeczytam cytaty, które wy lubicie :)

A tymczasem...
CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

20 komentarzy:

  1. Najbardziej wartościowe są te cytaty, które wnoszą coś do naszego życia i są pewnego rodzaju wskazówką. Ale podchodząc z dystansem do sprawy... :
    "- Przestań zwracać się do mnie per Grey. To brzmi jakbym była chłopakiem. Jak Dorian Grey.
    - Co za Dorian?
    - Wymyśl coś innego - westchnęłam. - Zwyczajnie Nora też jest dobre, wiesz?
    - Jasne, Gumisiu.
    - Cofam to, co powiedziałam. - Skrzywiłam się. - Zostańmy przy Grey."
    :D
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post 😉, cytaty bardzo ciekawe 😊
    Mój ulubiony to ten
    "Nic nigdy nie zdarza się tak, jak to sobie wyobrażamy. [...] Z drugiej strony, jeśli sobie niczego nie wyobrażasz, nigdy nic się nie wydarza." John Green
    http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli. Rodzą się z pewnymi skłonnościami, ale liczy się sposób, w jaki żyją. I to, jakich ludzi poznają." (Clare)
    "Ludzie rzadko zdają sobie sprawę, że kiedy ich usta kłamią, ich oczy cały czas mówią prawdę." (Mafi)
    "Dla tych, których kochamy, potrafimy być najokrutniejsi." (Rossi)
    "W życiu chodzi o coś więcej niż tylko bycie szczęśliwym. Chodzi o odczuwanie całej gamy emocji: szczęścia, smutku, złości, żalu, miłości, nienawiści. Jeśli spróbujesz stłumić jedną z nich, stłumisz je wszystkie." (Marsden)
    To tylko kilka takich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notunia, tematyczna i taka sweet. Widziałam Twoje snapki. Kurde nie no, świetne są te nowe perełki - czyt. półki xd
    Czekam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :)
      Niedługo zrobię o nich cały post.

      Usuń
  5. Cudowne cytaty, dla mnie każda ksiązka Reginy Brett jest skarbnicą myśli, i cytatów które będą ze mną przez resztę życia.

    Świetne : "Po prostu bądź prawdziwy z tym kim jesteś"

    zapraszam http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do Reginy i cytatu.
      Mój człowiek!

      Usuń
  6. Świetne cytaty ;)

    Nominowałam Cię do Tea Book TAG, więcej tutaj: http://oxu-czytanie.blogspot.com/2015/08/tea-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ,, Bóg nigdy nie da nam więcej niż potrafimy udźwignąć'' ~ Regina Brett ,,Bóg nigdy nie mruga'' <3 Mogłabym z tej książki tak wypisywać i wypisywać. Mam założony zeszycik z osobnymi cytatami pani Brett ;) Demi <3 To jej piosenki mnie podnosiły z dołka i pomagały z uśmiechem witać kolejny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEWCZYNO! Uwielbiam ten cytat! Sam dość często mówię coś w tym stylu.
      Zgadzam się, książki Pani Brett to jeden wielki cytat!

      Demi! Lovatic od lat, a ty? :)

      Usuń
    2. Ja jeśli się nie mylę to leci 3 rok od kiedy słucham nałogowo i śledzę ;) Darzę wielkim szacunkiem muzykę, którą tworzy no i niebywały talent :)

      Usuń
  8. Uwielbiam cytaty, a cytaty Reginy Brett są cudowne ♥

    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne cytaty <3 No i zachęciłeś mnie do posłuchania nowych piosenek <3
    Pisz częściej także posty ^.~
    Pozdrawiam :)
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czasu (czyt. od książki, którą właśnie czytam) kupiłam i zaczęłam przyklejać takie kolorowe karteczki :) Świetnych cytatów jest tyle, że nie sposób wybrać mi jeden ulubiony, tak jak z książkami, każda jest inna i nie idzie ich zbytnio porównywać. Nie znałam żadnego z wyżej wymienionych przez ciebie cytatów. Od jakiegoś czasu czaję się na książki Reginy Brett, warto?

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy warto?! Dziewczyno, nie zastanawiaj się tylko kupuj! (czyt. Tak, warto :) )

      Usuń
    2. Nie trzeba mieć ulubionego cytatu. Świetnie jest mieć ich wiele :)

      Usuń
  11. Post jest świetny ♥
    Jaaa uwielbiam cytaty, bo często mogą się przydać do jakiejś pracy pisemnej czy jako odpowiedź na jakieś pytanie.
    Aaa tu kilka które przyszły do głowy :)

    * Maybe you're right, maybe this is all that I can be
    But what if it's you, and it wasn't me?
    - Może masz rację, może to wszystko, czym mogę być,
    Ale co jeśli to ty, a nie ja? "The Neighbourhood - W.D.Y.W.F.M.?"

    *Jest, jak jest. Tak ma być. Tak wyszło. Chciałem, by było inaczej. Można sobie chcieć. Chcieć zawsze można. Nikt tego nie zabrania. Nikt za to nie płaci.- Jakub Żulczyk "Ślepnąc od świateł"

    *Czasami ludzie ranią innych mocniej, niż ci są w stanie znieść.(...)I bywa też, że nie potrafią prosić o pomoc. Są tak omotani własnym bólem,że zadają ciosy wszystkim wokół. - Rebecca Donovan "Oddychając z trudem"

    *Kiedy patrzę w niebo i mam przed oczyma cały wszechświat, wszystko wydaje się możliwe. - Rebecca Donovan "Oddychając z trudem"

    OdpowiedzUsuń
  12. Niekiedy autor pisze powieść, tylko po to, aby umieścić w niej jedno, na pozór zwykłe zdanie, które może zmienić cały Twój świat.
    Nie zliczę ile już kolorowych karteczek wykorzystałam na wartościowe cytaty, jednak mam swoje dwa ulubione, które 'wyszły' z ust Albusa Dumbledore'a.
    "Szczęście można znaleźć nawet w najciemniejszych czasach, trzeba tylko pamiętać, aby zapalić światło" z trzeciego tomu oraz "Nie żałuj umarłych, Harry, żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości" z ostatniego tomu.

    OdpowiedzUsuń